Nieuwe merkcampagne Zorg en Zekerheid

09-08-2021 (15:46) - Campagnes

Mensen helpen de gezondste versie van zichzelf te worden. Dat is de ambitie van regionale zorgverzekeraar Zorg en Zekerheid. “Je goed voelen betekent voor ieder mens iets anders”, zegt Henk Gerla, lid Raad van Bestuur. “Dat blijkt ook uit de roadtrip die we de afgelopen maanden door ons werkgebied hebben gemaakt. De verhalen én de antwoorden op de vraag ‘Hoe word jij de gezondste versie van jezelf?’ laten we vanaf vandaag overal horen en zien. Zo werken we samen aan de gezondste regio van Nederland.”
 
De nieuwe campagne van Zorg en Zekerheid is gemaakt in nauwe samenwerking met Storyboard. “Het werk van Storyboard draait om merkverhalen met culturele relevantie. Terwijl de meeste zorgverzekeraars zich richten op ziektepreventie, zet Zorg en Zekerheid zich juist in voor gezondheid. Om het verhaal tot leven te brengen zijn we op zoek gegaan naar echte mensen met autoriteit in de regio, die nauw met dit thema in verbinding staan. We zijn in het bijzonder trots op deze samenwerking omdat die meer geworden is dan een campagne an sich: Door te luisteren naar wat er écht leeft in de regio, komt Zorg en Zekerheid steeds dichter naast zijn doelgroep te staan”, zegt Martijn de Kemp, CEO van Storyboard.
 
In de afgelopen maanden ging Zorg en Zekerheid op zoek naar verhalen van mensen zoals jij en ik. Het resultaat is een verzameling betekenisvolle verhalen van vrolijke mensen, depressieve mensen, chronisch zieke mensen en mensen blakend van gezondheid. Mensen die vertellen over hun levens. Wat ze missen, waar ze blij mee zijn. En wat beter kan, om de gezondste en gelukkigste versie van zichzelf te zijn; ter inspiratie en ambitie.
 
Henk Gerla:  “We geven in deze campagne ook een podium aan de mensen, initiatieven en plekken die bijdragen aan de gezondheid van de mensen in het Groene Hart van de Randstad. Want zij zijn net zo goed hier voor jou. Op allerlei verschillende, positief gezonde manieren. We willen graag als zorgverzekeraar helpen die verbindingen te leggen.”