Sanature produceert campagne met in house agency L.O.V.E. x Vigics

09-02-2021 (14:25) - Campagnes

Na een bureau-oriëntatie heeft Sanature gekozen voor L.O.V.E. en Vigics voor het maken van een campagne om consumenten bewust stil te laten staan bij menstruatieproducten.
 
Marly Kramer, brand manager van Sanature: “We hopen dat de consument bewust zal kiezen voor natuurlijk katoenen producten."
 
Esthetisch en uitgesproken
De campagne omvat een brandfilm die doorvertaald is naar een serie korte TV commercials en online content. Deze campagne kwam tot stand door een nauwe samenwerking tussen merk, bureau en productiemaatschappij. Patrick van Haperen, creative director bij L.O.V.E.: “Samen met Sanature, Donnya Zidan en het team van Vigics wilden we verder gaan dan de meeste hygiëne merken durven. Dat kon alleen op basis van wederzijds vertrouwen en een hechte samenwerking. Met als resultaat een esthetische en uitgesproken campagne waarbij sensitiviteit en kwetsbaarheid gezien worden als kracht.”
 
Vanaf deze week is de campagne live te zien op TV en online.
 
Credits
Opdrachtgever: Sanature
Verantwoordelijk bij klant: Marly Kramer
Bureau: L.O.V.E.
Production company: Vigics
Producer: Dwight Groot, Sophie Victorine
Creatie: Patrick van Haperen (CD), Donnya Zidan
Regisseur: Donnya Zidan
DOP: Jasper De Kloet
Editing: Demi Wesselo
Grading: Wietse van Bezooijen
Composer: Beau D. Schaepman
Sound Design: Robin Overeem | Six Feet High
Motion design: David Velt
Art & styling: Jazzmin Nilsson
Fotografie: Ruby Cruden