Thuisgekookt en UM lanceren #kookmeer-campagne

28-09-2021 (16:51) - Campagnes

Stichting Thuisgekookt en strategisch partner UM lanceren concept #kookmeer, een geïntegreerde campagne waar met diverse middelen, content en brand-partnerships tijdens de 'Kook Voor Je Buur 10-daagse' nog meer mensen worden aangemoedigd ook eens een maaltijd met een buur te delen. De campagne is ontwikkeld tijdens een hackaton op UM-Impactday 2021, een dag waarin UM wereldwijd tijd en kennis teruggeeft aan de samenleving.

Van 24 september tot en met 3 oktober organiseert Stichting Thuisgekookt de ‘Kook Voor Je Buur 10-daagse’. Hiermee laat ze – in dezelfde periode als de Week tegen Eenzaamheid en Burendag – zoveel mogelijk mensen kennis maken met het platform Thuisgekookt.nl, dat door het maken van 1-op-1 koppelingen via het delen van maaltijden tussen buurtgenoten de wereld een stukje gelukkiger, gezonder en minder eenzaam probeert te maken.
 
Stéphanie van Gerven van Stichting Thuisgekookt: "We zijn heel blij dat wij samen met UM het voor elkaar hebben gekregen om zoveel verschillende partijen samen te brengen in één campagne. En er zo voor te zorgen dat Thuisgekookt nog meer mensen kan helpen. Ik vind het ongelooflijk dat UM in een dag ons concept doorgrond heeft, alle communicatie aangescherpt en vervolgens ook direct kon uitwerken in welke middelen zich dit het beste kon vertalen. We hebben hier een enorme stap voorwaarts gezet, die de komende jaren nog door zal blijven werken."
 

Credits

Klant: Stichting Thuisgekookt
Mediabureau: UM
Mediapartners: Jumbo - Wat Eten We, DPG-media, RTL4