Timing Uitzendbureau belooft altijd werk voor alle werkzoekenden

07-09-2021 (13:56) - Campagnes

Timing Uitzendbureau lanceert vandaag een nieuwe campagne met de belofte werkzoekenden altijd te helpen. De campagne “Altijd werk. Altijd.” werd in het leven geroepen vanuit de sterke ambitie om flexkrachten en klanten steeds meer zekerheid te bieden. Niet alleen is het voor Timing de eerste keer dat ze met een grote campagne op radio en televisie komen, ook is de nummer drie uitzender van Nederland de allereerste in de uitzendbranche die een dergelijke belofte durft te maken.
 
Timing is het enige uitzendbureau dat zich volledig richt op uitvoerend werk en vertegenwoordigt een enorme groep hardwerkende mensen. Hiermee is Timing groot geworden. Paul Haarhuis, CCO Timing: “We zijn de nummer drie uitzender van Nederland. Groot genoeg om meer dan 25.000 mensen aan werk te helpen, maar onze ambitie reikt verder. We willen onze flexkrachten niet alleen aan werk helpen, maar ook de zekerheid geven dat ze altijd werk hebben. Altijd. Voor eenieder die dat wil, nodig heeft of gemotiveerd is. Omdat we met zoveel mooie klanten samenwerken kunnen wij dit ook écht beloven.”
 

Altijd werk. Altijd.

De structurele krappe arbeidsmarkt en de ambitie van Timing om flexkrachten en klanten blijvend te binden is de basis geweest voor de nieuwe campagne; Altijd werk. Altijd. De zekerheid die werk biedt is belangrijk voor flexkrachten, klanten, de politiek en de bonden. “Flexibel werk zal door onze 24-uurs economie altijd blijven, maar met deze belofte wordt flexibeler werk wel steeds vaster,” aldus Haarhuis. Timing claimt hiermee een duidelijke positie in de uitzendbranche, met een verhaal dat scherp en consequent wordt neergezet.
 
De nieuwe campagne is te horen en zien op radio, tv, social media, in abri’s en loopt tot 12 december 2021. Timing werkte hiervoor samen met productiemaatschappij Vigics, regisseur Joost Biesheuvel, reclamebureau The Family en mediabureau Initiative.