Typhoon in nieuwe Rulebreakers-campagne Samsung

Typhoon in nieuwe Rulebreakers-campagne Samsung

06-06-2017 (09:54) - Campagnes

Vandaag lanceren Samsung en Cheil Amsterdam Rulebreakers: de nieuwe campagne ter promotie van de Galaxy S8. De mentaliteit van Samsung, waarin het doorbreken van barrières centraal staat, wordt in de campagne tot leven gebracht. 

grenzen verleggen
Cheil Amsterdam heeft in zes films verschillende Rulebreakers geportretteerd, die de mentaliteit van Samsung en van zijn gebruikers symboliseren. Rulebreakers zijn innovators die niet gehinderd zijn door meningen, regels en protocollen. Diverse Nederlandse millennials, waaronder rapper Typhoon, vertellen hoe zij hun persoonlijke grenzen hebben verlegd. 

obstakels 
Typhoon trapt de campagne af met zijn verhaal over de obstakels die hij heeft overwonnen en de potentie die volgens de rapper in ons allemaal zit. Op geheel eigen wijze en in zijn eigen woorden deelt hij wat het doorbreken van conventies voor hem betekent.

personificatie 
Mariska Kloezen, Managing Director, Cheil Amsterdam: “Samsung heeft met de Galaxy S8 een smartphone ontwikkeld die de barrières van technologie en design streeft te doorbreken. De Rulebreakers-portretten zijn een personificatie van deze mentaliteit. Typhoon is een échte Rulebreaker die het lef heeft om eigenzinnige keuzes te maken om zijn doel te bereiken.”

millennial-eigen
Gerben van Walt Meijer, Marketing Manager Mobile, Samsung Electronics Nederland: “Het concept achter de campagne is geïnspireerd op het design en het karakter van de Galaxy S8: het uiterlijk van de smartphone kent letterlijk geen grenzen door het kaderloze Infinity-display, en het binnenwerk doorbreekt technologische grenzen op het gebied van snelheid en kwaliteit. Deze mentaliteit staat gelijk aan dat van Rulebreakers en is heel millennial-eigen. Veel meer dan vorige generaties durven zij verder te denken, en laten zij zich niet tegenhouden door normen en regels.”

 

 

De video wordt geladen, een moment...duurt het te lang, refresh dan even.