Volkswagen steelt de show

Volkswagen steelt de show

19-06-2017 (09:49) - Campagnes

In de nieuwe door ACHTUNG! mcgarrybowen ontwikkelde campagne staat een Transformers-pak boordevol Volkswagen-innovaties centraal.

indruk maken
De nieuwe generatie Volkswagens zit vol innovaties, en dat mag Nederland weten. Daarom brengt het automerk samen met bureau ACHTUNG! mcgarrybowen de innovatieve features van een Volkswagen tot leven - door middel van een RoboPak dat de show steelt op een kinderfeestje. Het jongetje in het pak maakt indruk met automatische verlichting na het uitblazen van de kaarsjes, voorkomt een struikelpartij vanwege voetgangersherkenning en parkeert moeiteloos achteruit in, precies naast het jarige meisje.

 
Credits
Verantwoordelijk bij Volkswagen: Jasper van der Bijl, Eric Bun, Leony Hogenes.
Bureau: ACHTUNG! mcgarrybowen
Concept: Mervyn ten Dam, Florian den Hollander, Vincent Versluis
Strategie: Boris Nihom
Account: Sven Vening, Dirk Jan de Krom
Content producer: Fione van Wijk
 
Productiemaatschappij: PinkRabbit
Regisseur: Ismael ten Heuvel
D.O.P.: Myrthe Mosterman
Producer: Monique van Beckhoven & Mireille Lampe
Edit : Martin Heijgelaar
Online montage & grading: Captcha!
Geluidsstudio: Soundcircus
Ontwikkeling app: Robot Kittens
Ontwikkeling RoboPak: Mister Tody, Moonfox
 
De video wordt geladen, een moment...duurt het te lang, refresh dan even.