Zilveren Kruis-campagne van start

16-06-2016 (09:31) - Campagnes

Fitzroy heeft voor Zilveren Kruis de campagne ‘Beter naar de Dokter’ ontwikkeld. De zorgverzekeraar wil mensen helpen het meeste uit hun doktersbezoek te halen en introduceert daarom een online platform waar mensen terecht kunnen voor vragen en informatie. Ook Greenberry, Het PR Bureau en Yune werkten mee aan de campagne.

lange termijn
Het online platform is ontwikkeld voor de langere termijn. Luceline Hesselink, senior manager Merk & Communicatie bij Zilveren Kruis:  ‘Met deze campagne en het platform helpen we mensen om zich prettiger en zekerder te voelen over de keuzes die met de arts worden gemaakt in het zorgtraject. Het platform is geen eenmalige campagne. Bij Zilveren Kruis willen we mensen het gehele jaar door met raad en daad bijstaan.’
 
credits:
Concept & creatie: Fitzroy en Greenberry
Contentstrategie: Greenberry
PR-strategie: Het PR Bureau
Social-strategie: Yune
 

Beter naar de dokter - teaser from Zilveren Kruis on Vimeo.