Natwerk achteer huisstijl en PR-stunt Febo

27-11-2015 (08:52) - Creatie

Febo-geel is niet meer. Nederlands’ bekendste snackbar lanceerde gisteren een ingrijpende aanpassing van de huisstijl. Het kenmerkende geel maakt plaats voor wit met een rode rand. De nieuwe kleuren moeten Febo een luxe uitstraling geven. Febo: 'Het sluit beter aan op de kwaliteit van onze producten.' Alle 66 vestigingen in 35 steden in Nederland zijn vanaf eind november gehuld in de nieuwe huisstijl.


PC Hooftstraat
Ook de allernieuwste (76e) vestiging in de duurste winkelstraat van Amsterdam, de PC Hooftstraat, is uiteraard in het nieuwe wit-rood uitgedost. De lancering van de nieuwe huisstijl viel samen met de opening van een Febo pop-up automatiek, 'waar alle voetbalvrouwen en sterren hun kroketten kunnen halen om bij te komen van het shoppen'.


PR-stunt
De PR-stunt moest landelijke aandacht genereren voor de upgrade van Febo. De directeur van Febo, De onthulling van de tijdelijke snackmuur was in handen van topkok - en Febo-fan - Ron Blaauw. Er worden in de PC Hooftstraat alleen kroketten aangeboden. Febo.’
Natwerk tekende zowel voor de PR-stunt, als - van pui tot patatbakje - voor de vernieuwde huisstijl.


marketing.online.nl