RLVNT beleeft Madurodam

04-05-2016 (13:52) - Creatie

Na een succesvolle samenwerking in 2015 ontwikkelt RLVNT ook voor 2016 de volledige campagne – zowel creatie als media - voor Madurodam: ‘Beleef de verhalen van Nederland’. 

 
Nederland heeft een rijke historie: van het ontstaan van ons land (Hof van Nederland), via het verdedigen van ons land tegen het water (Oosterscheldekering) tot het wereldwijde succes van de Nederlandse Armin van Buuren. De vele verhalen vormen samen 'Het verhaal van Nederland'. In 2016 vormt dit de verbindende factor tussen alle interacties, miniaturen en belevenissen in Madurodam én de campagne.
 
Binnen de communicatiestrategie hebben Madurodam en RLVNT gekozen voor een samenwerking met RTL. Naast de commercial is er in samenwerking met Telekids een nieuw TV-format ontwikkeld. Twee kidsteams gaan de strijd met elkaar aan in HiHa Holland. De spelshow is opgenomen in Madurodam en is vanaf zondag 8 mei ieder weekend rond 15.50 uur bij RTL Telekids te zien.

Credits 
Strategie en creatie: RLVNT 
Media: RLVNT 
Productie TVC en Pre-roll: Artbox 
Fotografie: Artbox