Shell komt met vervolg op #fijnevrienden met Valentijn

08-02-2016 (12:23) - Creatie

Liefde mag dan rozengeur zijn, bij de volgende manenschijn kan het al verwelkt zijn. Dat liefde voor de auto in ieder geval niet roest, blijkt uit recent onderzoek1 van Shell. Meer dan dertig procent van de Nederlanders ziet hun auto als meer dan slechts een vervoersmiddel. Vier op de tien beschouwt deze zelfs als een goede vriend of vriendin.
 
 
Omdat je iemand die je lief hebt graag extra aandacht geeft, heeft Shell deze Valentijn een speciale actie voor jouw trouwe vierwieler.

‘KissCarCam’ 
Op 8 en 9 februari vindt er een groot ‘KissCarCam’ event plaats op Shell station Haarrijn. Iedereen die daar, of van 10 tot en met 14 februari bij alle overige deelnemende tankstations2, Shell V-Power tankt en zijn of haar bolide een dikke Valentijnszoen geeft, maakt kans op een romantische roadtrip door Verona.
 
Verona is de stad waar de hartstocht ooit dramatisch hoogtij vierde, Romeo en Julia waren hier het schoolvoorbeeld dat liefde je soms met pech aan de kant laat staan.

Dat bekende blauwtje lopen we met onze auto liever niet, 63% van de automobilisten zegt dan ook zuinig te zijn op zijn of haar auto en deze goed te verzorgen. Shell V-Power draagt hieraan bij door de motor in topconditie te houden waardoor de rijprestaties verbeteren.

reis naar Verona  
Kans maken op de reis naar Verona? Via de hashtag #LoveMyCar kunnen deelnemers van 8 tot en met 14 februari hun foto van de zoen delen op social media. Meer informatie is te vinden op www.shell.nl/valentijn.

Om erachter te komen hoe de ultieme liefdesrelatie met een auto in elkaar zit, gingen de YouTubers Fijne Vrienden op pad met een echte autogek. Bekijk de video hier en zie waarom de Fijne Vrienden en zelfs voorbijgangers ineens ook veel meer interesse hadden in deze passie.