Edelman Amsterdam breidt uit

17-01-2016 (18:07) - Mensen

Edelman Amsterdam versterkt zijn team met twee nieuwe senior adviseurs, Raymond de Coninck en Marije Bakker, en drie juniors.
 
Raymond de Coninck (43 jaar) is als Associate Director verantwoordelijk voor het Digital team. Raymond brengt 18 jaar ervaring mee op het gebied van digital marketing, social media & webcare en content, opgedaan aan bureau- en adverteerderszijde. Hij was onder andere managing director van Spring Creek waar hij werkte voor merken als BMW en Plus Supermarkten.


 
Marije Bakker (35 jaar) runt als Senior Account Manager in het Consumer Brands team creatieve en geïntegreerde pr- en communicatieprogramma’s. Marije startte haar carrière 7 jaar geleden bij Edelman, en keert nu terug bij het bureau na 5 jaar Grayling, waar zij werkte met klanten als Primark en InterContinental Hotels Group.

 

Junior versterking

Edelman verwelkomt verder Laura Vulto, Isabelle Meltzer en Nikita Brix.
Laura Vulto (26 jaar) sluit zich aan bij het Consumer Brands team als Senior Account Executive, waar zij lifestyle en food & beverage accounts zal ondersteunen. Laura komt van Starwood Hotels & Resorts.
Isabelle Meltzer (28 jaar) is begonnen als Assistant Account Executive in het Corporate team. Isabelle is afgestudeerd aan de VU  en heeft na haar studie stage gelopen bij het Consulaat-Generaal in Sydney.
Nikita Brix (25 jaar) start als Assistant Account Executive in het Health team. Zij heeft een master Persuasive Communication afgerond aan UvA en liep tijdens haar studie stage bij Beiersdorf.