Lubbers De Jong TECH PR breidt uit met twee PR-strategen

02-11-2020 (10:38) - Mensen

De groei van de technologiesector gaat niet voorbij aan Lubbers De Jong TECH PR. Het Amsterdamse bureau dat zich specialiseert in geïntegreerde marketing-, communicatie- en PR-programma’s voor techbedrijven, breidt daarom dubbel uit en versterkt het team met twee junior PR-strategen: Lauren De Maere (rechts) en Lotte Bergmans (links).
 
Tijdens haar studies journalistiek, communicatiewetenschap en management ontwikkelde Lauren (24) al een interesse in de PR. Het vuur voor de tech-industrie ontbrandde tijdens haar vorige functie, waarin ze als sales manager bij Hewlett Packard Enterprise (HPE) verantwoordelijk was voor de Belgische markt.
 
Ook Lotte (24) kreeg aan het begin van haar carrière al een inkijkje in het communicatievak. Tijdens haar master communicatiewetenschap in de richting van mediapsychologie deed ze bij start-up Helpling de nodige marketing-, communicatie- en PR-ervaring op. Na haar studie vertrok Bergmans naar Kenia en werkte ze als contentspecialist voor de Nederlandse scale-up Charlie’s Travels.