Online supermarkt Picnic krijgt rapportcijfer 9,7 van klanten

25-01-2017 (11:37) - Prijzen

Online supermarkt Picnic heeft de Opiness Beste Service Award gewonnen in de categorie supermarkten. Met een gemiddeld rapportcijfer van 9,7 bleken de klanten van de nieuwkomer extreem tevreden over de service.


De Opiness Beste Service Awards worden jaarlijks uitgereikt in categorieën als energie, banken, telecom, verzekeraars en supermarkten. Opiness is een platform dat klantbeoordelingen verzamelt en de service van bedrijven door klanten laat boordelen met een cijfer. Het bedrijf dat het hoogste gemiddelde cijfer krijgt wint de jaarlijkse prijs in zijn branche.

Klanten zijn vooral enthousiast over het gemak van het bestellen van boodschappen via een app, de vriendelijkheid van de bezorgers en de flexibiliteit. Opvallend veel klanten zeiden blij te worden van Picnic. 

Picnic is sinds september 2015 actief in Amersfoort, Leusden en Soest. Sinds enkele maanden bezorgt het bedrijf ook in Utrecht, Maarssen en Almere de boodschappen. De vrolijke elektrische wagentjes zijn inmiddels een vertrouwd onderdeel van het straatbeeld. De wagentjes stoten geen schadelijke stoffen uit en hebben dus geen negatieve gevolgen voor het milieu.