KesselsKramer helpt SintLucas bij werving

09-10-2014 (07:41) - Bureaus

Voor haar meest recente campagne om een nieuwe generatie talent aan te trekken wilde multidisciplinaire school SintLucas die ‘community’ vieren door haar als creatieve ‘volksstam’ te verbeelden. KesselsKramer hielp mee.
 
Wie konden daar, gezien de overvloed aan creatieve energie in de school, nu beter invulling aan geven dan de studenten zelf? Het resultaat: een reeks eigenzinnige posters.
 
Om middelbare scholieren aan te spreken, vertegenwoordigen één of meerdere studenten op elke poster hun eigen discipline. Niet een standaard ‘held’- portret, maar een beeld dat ze als lid van de creatieve stam vastlegt. Een afspiegeling van hun individualiteit, excentriciteit en moed: beschilderde lijven, die spelen met symbolen van hun gekozen vak, versierd met klei, stickers of apparatuur. 
 
Idee: Erik Kessels / KesselsKramer

Fotografie: Melanie Bonajo 


Media

Marketing

Economisch