Leer Gen Z kennen met Kulture Seconds

29-02-2024 (14:08) - Bureaus

Culture & Young agency Kult&Ace introduceert 'Kulture Seconds', een variant op het gezelschapsspel '30 seconds'. Met het spel leren andere generaties en bedrijven Gen Z beter kennen. 

Gen Z is voor veel merken een belangrijk doelgroep, maar het benaderen van deze generatie brengt ook uitdagingen met zich mee, vertelt Melanie Bosveld, oprichter van Kult&Ace: "We zien dat veel ondernemingen moeite hebben om in te spelen op de snel evoluerende behoeften van deze doelgroep. Door onze sterke betrokkenheid en expertise op het gebied van Gen Z, fungeren we met Kult&Ace als de brug tussen merken en organisaties om deze invloedrijke generatie effectief te bereiken."

Alles over Gen Z

Om de kennis over Gen Z te delen met relaties, heeft het bureau 'Kulture Seconds' ontwikkeld. In dit spel worden actuele Gen Z-begrippen zoals ‘talking stage’, ‘BIAB’ en ‘amapiano’ besproken. Het spel benadrukt andere belangrijke aspecten zoals de populairste mode-iconen, informatiebronnen, digitale platformen, trends en bezochte locaties van de doelgroep.

Nieuwe website

Naast het kennisspel, lanceert Kult&Ace een nieuwe website in samenwerking met design agency Skybox. Het herdesign weerspiegelt de kernwaarden van het bureau beter, vertelt Remco Knol, Creative Director van Skybox: "Het was belangrijk om het Youth & Culture DNA van Kult&Ace visueel kracht bij te zetten. Dit hebben we bereikt door een community feel op te roepen door beeldgebruik. De minimalistische huisstijl wordt gecomplimenteerd met sprekende beelden die een sterk menselijk aspect uitdragen."


Media

Marketing

Economisch