ARA en De Hypotheker weten het zeker

01-10-2015 (13:24) - Campagnes

13.20 uur - Pas bij De Hypotheker weet je het zeker’: dat is de pay-off van een nieuwe door ARA gemaakte tv-commercial waarin De Hypotheker zich positioneert als gids die mensen de weg wijst in hun zoektocht naar de best passende hypotheek.
 
De commercial is onderdeel van een nieuwe campagne waarmee De Hypotheker zich onderscheidt als een onafhankelijke, betrouwbare partner die het speelveld overziet en de hypotheken van alle geldverstrekkers met elkaar vergelijkt. Dit doet zij in een baanbrekende video waarin opnames van acteurs worden gecombineerd met Computer Generated Imagery. 
 
Reclamebureau ARA tekende voor de communicatiestrategie en het campagneconcept, waarbij de tv-commercial fungeert als drager van de campagne. De commercial draait om een jong stel dat op zoek is naar hun droomhuis. Zij bevinden zich in een surrealistisch landschap waarin deze zoektocht op een symbolische manier wordt verbeeld. Er wordt gebruikgemaakt van Computer Generated Imagery (CGI). 

De nieuwe campagne van De Hypotheker bestaat naast de tv-commercial uit een online video, banners, advertenties en instore-uitingen. De campagne gaat op 1 oktober van start.