a.s.r. promoot betaalbaar sporten voor kids

14-10-2014 (07:48) - Campagnes

Verzekeringsmaatschappij a.s.r. is gestart met de campagne de Andere Spelen. De verzekeraar voert deze campagne met de missie ‘helpen door te doen’ en draagt daarmee bij aan de maatschappelijke uitdaging om kinderen meer te laten bewegen: met plezier en op hun eigen manier. 
 
a.s.r. heeft ervoor gekozen om juist de minder bekende - en goed betaalbare - sporten te steunen, zoals ultimate frisbee, kaatsen, fierljeppen, bossaball, zwaardvechten en sjoelen.
 
Onderdeel van de campagne zijn onder andere een nationaal sportevenement, een crossmediale advertentiecampagne, samenwerking met sportverenigingen, een online platform waarop de sportverenigingen eenvoudig worden gevonden en een gratis Speelkaart, die tot eind 2015 geldig is 
Op 9 november wordt de Jaarbeurs Utrecht omgetoverd tot een groot - gratis toegankelijk - sportcentrum voor 7-14-jarige kinderen en hun ouders.
 
Met ruimte voor ruim 10.000 bezoekers roept a.s.r. gezinnen in Nederland op om kennis te maken met meer dan 10 Andere Spelen. Giovanni van Bronckhorst is ambassadeur van de campagne. Van Bronckhorst speelt met zijn zoon Jake mee in de commercial van de Andere Spelen. 
 
Eerder hielp a.s.r. Diergaarde Blijdorp met Olli en het shirtsponsorschap van Feyenoord en was Van Bronckhorst ook betrokken. Centraal in deze commercials staan professionele ‘andere’ sporters. 
 
Opdrachtgever & Strategie: Bob Stehmann (a.s.r.)
Creatief concept & uitwerking: 72andSunny
Media-inkoop: Reverse Media
PR: Coebergh Communicatie & PR 

Reacties

Werk je met een top bureau als 72 and Sunny staat er strategie Bob Stehmann... Yeah right. Een directeurtje/manager uit de verzekeringen branche. LOL.
Marijke @ 15-10-2014 04:38 uur