Branding a Better World en Weleda lanceren nieuwe campagne

10-09-2014 (00:00) - Campagnes

Wat eet je huid vandaag? Dit is de vraag die centraal staat in de nieuwe Weleda campagne. Branding a better world (creative branding agency) ontwikkelde een interactieve activatie campagne om Skin Food van Weleda opnieuw te introduceren op de Nederlandse markt.

De campagne voor Skin Food (natuurlijk voeding voor je huid) maakt de consument bewust van het feit dat gezond eten niet alleen geldt voor dat wat je daadwerkelijk eet maar ook voor dat wat je op je huid smeert. Kort gezegd, dat wat je op je huid smeert moet je kunnen eten. Vandaar het thema; Wat een je huid vandaag?

Om dit te benadrukken kozen Weleda en Branding a better world voor een directe interactie met de consument. Zo vind je Skin Food in het groenteschap van Ekoplaza en is er een speciale actiewebsite waar de bezoeker wordt uitgenodigd een bezoek te brengen aan de Skin Food Garden.

Credits
Creatie: Anilda da Cruz en Marijke Liebregts
Strategie: Elif Algu
Account: Jorien Schoenmaekers
Vormgeving: Thomas Kronenberg
Productie: Eva Slierendrecht en Eva Spierings
Media: Zoekhelden