Dubbeldenken met DubbelFrisss

15-07-2016 (13:08) - Campagnes

Al jaren verrast DubbelFrisss jonge drinkers met verfrissende combinaties van fruit. Om ook de nieuwste generatie aan te kunnen spreken ging DubbelFrisss, onderdeel van FrieslandCampina, op zoek naar een nieuwe themacampagne. Het voordeel van DubbelFrisss? Je hoeft niet te kiezen. Vanuit die gedachte ontwikkelde ACHTUNG! mcgarrybowen de nieuwe campagne: Denk Dubbel. Want waarom één ding kiezen, als het allebei kan?
 
Met de nieuwe campagne introduceert DubbelFrisss de 'Denk Dubbel' mentaliteit, en daarmee de nieuwe smaakcombinatie DubbelFrisss Ice Tea (inderdaad, fruitdrank én ice tea). De campagne trapt af in online video en op TV, en wordt de rest van het jaar doorvertaald op social media en in retail.
 
credits
Opdrachtgever: DubbelFrisss (FrieslandCampina)
Verantwoordelijk bij klant: Berend Venema
 
Bureau: ACHTUNG! mcgarrybowen
Creatie: Niels Straatsma, Michael Middelkoop & Sharif Abdel Mawla
Account: Annabelle Klop
Strategie: Boris Nihom, Michael vd Brande
RTV: Nikki Haighton, Kim Buijs
 
Productiemaatschappij: Holy Fools
Regie: Toon Aerts
Producers: Collin Maas, Erik Mertens
 
Edit: Jelmar Hoekstra
Geluid: Audentity
Grading: Joppo @ De Grot