Een oranje ‘vette bek’ haal je bij McDonald’s

11-06-2014 (07:56) - Campagnes

In navolging van de EK-campagne in 2012, heeft McDonald’s als een van de hoofdsponsors van de FIFA, ook nu weer een speciaal ‘WK-aanbod’.
 
Naast het productaanbod omvat de campagne een paar unieke activaties. Voor de jongste fans de Player Escort activatie met als hoofdprijs bij aanvang van de wedstrijd Spanje-Nederland hand in hand met een Oranjespeler het veld op lopen. Een unieke zender-brede samenwerking met Q-Music waar fans als hoofdprijs een reis naar de WK finale in Rio kunnen winnen. 
 
Ook alle frietdoosjes zijn tijdelijk voorzien van 12 verschillende designs, ontworpen door kunstenaars over de hele wereld. Via AR (en de speciale Gol.mcd.com app) kan er een 3D-voetbalspel gespeeld worden, waarin deze verpakking een belangrijke functie heeft.
 

De campagne is ontwikkeld en tot stand gekomen dankzij de creatieve inzet van TBWA\NEBOKO in samenwerking met OMD, Tribal DDB en Hill+Knowlton Strategies. 


Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst op dit artikel.