EY en BVH gaan voor Personal Career Design

24-03-2015 (07:31) - Campagnes

Vanaf deze week is een nieuwe campagne van EY te zien. Deze campagne is onderdeel van ‘EY het Personal Career Design’, een nieuwe kijk op talentontwikkeling. 
 
Binnen EY zal meer ruimte komen voor mensen die in allerlei opzichten ‘anders’ zijn. In de wetenschap dat teams en uiteindelijk dienstverlening daardoor beter en vooral waardevoller zullen worden. Een carrière bij EY is ook niet langer een kwestie van ‘one size fits all’. Vertrouwde opleidingstrajecten zijn niet meer vanzelfsprekend. 
 
BVH heeft EY strategisch en creatief ondersteund bij de ontwikkeling en uitwerking van dit programma. Jeroen Kaal, CEO van BVH: ‘Het is een prachtig voorbeeld van Identity Driven Thinking. Het positioneert EY immers niet alleen heel duidelijk als werkgever. Het is ook een belangrijk corporate statement naar overige stakeholders van EY, zoals onze klanten. Het geeft EY extra onderscheidend vermogen en invulling aan hun missie ‘building a better working world’.’
 
Creatie: Peter van Zijp, Maarten Bakker, Oscar Busman, Dimitri Korpershoek
Strategie: Jeroen Kaal
Account: Anne-Britt van Uchelen
Klant: Yolanda van Die, Janneke Vroom, Chantal Orbon, Joep Heijster 

 


Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst op dit artikel.