Fish and Tricks

08-05-2015 (07:25) - Campagnes

Queens lanceert een geheel vernieuwd assortiment diepvriesvis, vol innovaties en makkelijke bereidingswijzen. 
 
Het was aan Open Now (voorheen LAMARQUE)  om hier omheen een complete campagne te ontwikkelen die Queens laat opvallen in het drukke diepvriessegment. Verschillende aspecten van de campagne zijn van concept tot productie onderzocht op maximale effectiviteit. Hier zijn verschillende onderzoeksmethodes voor gebruikt, waaronder fMRI.
 
Met het concept ‘Fish and Tricks’ wordt elk producteigen handigheidje gebruikt als haakje; een trick die je als consument helpt om gemakkelijker, vaker en gevarieerder vis te eten. De bijbehorende frisse, grafische aanpak is afgeleid van de nieuwe verpakkingen voor maximale herkenbaarheid in het diepvriesschap.
 

De animaties werden geproduceerd door Raphael Bartels en Remi Tjon Ajong. Michiel Borstlap tekende voor de vrolijke muziek die in de tv-commercials te horen is.