Goed ondergoed voor iedereen

02-09-2014 (00:00) - Campagnes

Zeeman start een campagne waarin eigen klanten de hoofdrol krijgen. En wel in hun ondergoed. Voor deze campagne werd in mei een oproep gedaan via onder andere winkel, tv en internet: Durf jij wel als ondergoedmodel?

Meer dan 8000 klanten durfden het aan om als model in hun ondergoed gefotografeerd en gefilmd te worden. Uiteindelijk hebben 90 klanten voor de camera gestaan. Met de campagne wil Zeeman duidelijk maken dat Zeeman goed ondergoed heeft voor iedereen. De campagne loopt tot eind september en wordt ingezet op tv, internet en via de winkels.


Credits:
Bureau: Persuade Brand Interaction
Account: Linda van der Velden
Strategie: Michiel Rijshouwer
Creatie: Robbert Dirksen, Wouter Kraaijvanger, Liesbeth Maliepaard, Grad Peters, Martijn Rijken, Ruud van Esch
Regisseur/ fotograaf: Marijke de Gruijter
Opdrachtgever: Caroline van Turennout / Jacques van der Bom