Het feestje van Oxxio

03-04-2015 (07:30) - Campagnes

Oxxio start met een door XXS ontwikkelde campagne waarin de vernieuwde app een centrale rol speelt. Doel is de Nederlandse consument, zowel klanten als niet-klanten, te laten zien dat ze met de Oxxio App hun energieverbruik kunnen monitoren om zo hun energiekosten te verlagen. 
 
Het gaat om een 360 graden-campagne, waarin Oxxio heeft gekeken naar de optimale mix van televisie-, radio-, online- en printkanalen. Onderdeel van de nieuwe campagne zijn de ‘appic’ commercials die vanaf volgende week op tv te zien zijn. 
 
‘In de afgelopen jaren zijn we uitgegroeid van een gedreven prijsvechter tot innovatieve speler binnen de energiemarkt. Waarbij we ons rebelse karakter niet hebben verloren. We willen deze positie nog verder laden en versterken. In de campagne laten we zien dat we meer zijn dan een energieleverancier, we zijn een energiecoach. En niet alleen voor onze klanten, maar voor heel Nederland’, aldus Hendrik Greven, Manager Brand Development & PR bij Oxxio.