KesselsKramer naar de film

29-08-2014 (07:36) - Campagnes

Van 24 september tot en met 3 oktober vindt in Utrecht een nieuwe editie van het Nederlands Film Festival plaats. Voor het festival is weer een nieuwe campagne ontwikkeld door KesselsKramer.
 
De Nederlandse film is, net als Nederland, kleurrijker dan ooit. En die diversiteit wil de organisatie dit jaar vieren. Het Nederlands Film Festival is er immers voor álle Nederlandse filmliefhebbers.
 
Naast een printcampagne, waarbij de ontmoeting tussen acteurs en hun fans centraal staan, kan het publiek beroemde Nederlandse filmscènes zelf inspreken op het online platform Filmkaraoke.nl. Op de website staan een aantal scènes uit bekende Nederlandse films, die mensen kunnen ‘naspelen’ en inspreken. Hun eigen versie kunnen ze delen via social media. 
 

Tot aan het einde van het festival worden iedere week nieuwe scènes toegevoegd die mensen kunnen inspreken. Op het festival komt een speciale filmkaraoke-booth te staan, waar het publiek zich van zijn beste kant kan laten zien. De campagne wordt ondersteund door bioscoopcommercials. 


Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst op dit artikel.