Kinderen ontwerpen eigen NIVEA verpakking voor Moederdag

08-05-2017 (10:04) - Campagnes

Het mooiste cadeau voor Moederdag is altijd een zelfgemaakt cadeau. Daarom tovert NIVEA eenmalig haar Silk Mousse flessen om tot leeg canvas en geeft het kinderen de kans om een heel persoonlijke fles Silk Mousse te maken en te geven.

Speciaal voor Moederdag heeft NIVEA meer dan 40.000 van haar Silk Mousse flessen aangepast tot knutselverpakking. De bijbehorende campagne roept alle kinderen (en hun papa’s) op om een zo persoonlijk mogelijke fles te maken. Zo combineert deze speciale Silk Mousse het functionele met het emotionele: een doucheproduct dat vertedert.

De speciale Silk Mousse Moederdag editie is nu alleen verkrijgbaar bij Kruidvat en wordt ondersteund met een campagne op tv, online, in Kruidvat, via influencers en op social media met #NIVEAMoederdag.

FCB Amsterdam is verantwoordelijk voor de strategie, concept en productie van de campagne.