Launch Europese PUMA-campagne vanuit Amsterdam

29-08-2014 (16:11) - Campagnes

Het sportmerk PUMA is van start gegaan met een wereldwijde, multimediale campagne #ForeverFaster. In de campagne staat het karakter van beroemde atleten centraal. Alle atleten trainen hard, alleen echte PUMA atleten vertrouwen daarnaast ook op hun intuïtie. En dat maakt ze tot de beste sporters van de wereld. ‘If you’re not first, you’re last.’
 
Het centrale campagne-idee komt van JWT New York, de Europese campagne is ontwikkeld door JWT International in Amsterdam. De aftrap met de eerste uitingen met lokale sporthelden (zoals: Falcao, Fernanda Brandao en Lena) zijn gemaakt voor Scandinavië, Duitsland en Frankrijk. Andere Europese landen volgen snel. 
 
Bureau: JWT International
Executive creative director: Ian Thomas
Creatie: Andrew Duncan, Max Gershfield, Fanny Eig.
Account: Carine van der Heijden, Veronika Yukalova, Julia Krumland
Fotografie: Ruud Baan
 

 


Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst op dit artikel.