Mooiwatbloemendoen.nl komt met vervolg op Cupidrone

02-02-2016 (10:01) - Campagnes

Vorig jaar werd Valentijnsdag in een modern jasje gestoken door Mooiwatbloemendoen.nl en reclamebureau Kingsday met Cupidrone, een aandoenlijke drone die rozen dropt in de straten van Verona. Dit jaar maken ze flirten met bloemen opnieuw helemaal van deze tijd met Command Cupid, een nieuwe campagne die op 14 februari live te volgen is via Periscope.


Dit jaar gebruikt Mooiwatbloemendoen.nl, het consumentenmerk van Bloemenbureau Holland, innovatieve communicatietechnologie om het geven van een bloem uniek en eigentijds te maken. De campagne bewijst dat het nog steeds moeilijk is om de traditie van rode rozen geven op Valentijnsdag te verslaan.


Command Cupid is de Cupido anno 2016, die de straten afstruint om mensen te helpen met het vinden van ‘hun liefde op het eerste digitale gezicht’. Uitgerust met een high-tech boog met ingebouwde smartphone, gebruikt Cupido de app Periscope om livebeelden te streamen van echte mensen op straat.

Op 14 februari kunnen romantici van over de hele wereld inloggen op Periscope om @CommandCupid live te volgen in de straten van Parijs en Berlijn. Als de kijker iemand ziet lopen die zijn of haar aandacht trekt, kan hij of zij Cupido aansturen om die persoon een roos te geven.

 De trailer gaat vandaag op Youtube al van start.