Scherpe TBWA-campagne Eye Wish

08-07-2014 (08:00) - Campagnes

Eye Wish Opticiens en TBWA\NEBOKO hebben gisteren de nieuwe tv-campagne gelanceerd. De spot toont een man die zich al wandelend door de stad realiseert dat in een wereld waarin alles sneller en slimmer moet, persoonlijke aandacht steeds schaarser wordt. Dan komt hij bij de winkel van Eye Wish Opticiens, waar je wel op echte aandacht kunt rekenen.
 
Met de campagne wil Eye Wish Opticiens haar merkbelofte ‘Meer oog voor jou’ kracht bijzetten. De campagne loopt tot 31 augustus. 
 
Bureau: TBWA\NEBOKO
Art: Martijn van Marle
Copy: Peter van Rij
RTV: Christel Hofstee
Strategie: Marc Leurs
Account: Danielle Tanchette, Christian van der Ven
Productie mij: 100% Halal Productions
Regisseur: Johan Kramer
Producer: Berthine van Dalen
D.O.P: Ton Peters
Edit: MPC
Muziek: Ralph Hildenbeutel
Geluid: FC Walfisch 
Klant: Ilse Heemskerk, Femke van Doorn, Irene Jousma 

Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst op dit artikel.