XXS maakt nieuwe Binck-commercial

17-05-2016 (11:02) - Campagnes

Binck komt met een nieuwe commercial, waarmee het bedrijf wil doorbouwen op de succesvolle positionering van vorig jaar. De campagne focust zich volledig op de belegger.
 
José Evers, partner en strateeg van XXS Amsterdam: ‘Het belangrijkste inzicht bij het uitdenken van deze campagne is dat een belegger weet dat er niet zoiets bestaat als dé waarheid. Slecht nieuws is soms goed nieuws. Is een belegging goed of slecht, is iets oorzaak of gevolg - het is maar net hoe je ernaar kijkt. En hoe je ernaar handelt.’
 
De campagne richt zich primair op televisie en online. De combinatie van tv, online video en bannering moet zorgen voor een goede acquisitiekracht.

Credits:
Agency: XXS Amsterdam
Account: Daniel Kok
Strategy: José Evers
Creatives: Saskia Meijer, René Verhagen
Cliënt: Lennart van Trigt, Bas Brinkman
RTV: Judith Kampman
Director: Billy Pols
Producer: Tjalf Melle
DOP: Nanko Goering
Production: CZAR
Postproduction: Captcha!
Editor: Govert Janse
Sound: Erik Jan Grob - Sizzer Amsterdam