Ondertussen...

19-08-2014 (07:38) - Column

Ondertussen lijkt de zomer voorbij en heb ik bij Wehkamp een warme winterjas besteld. 
Vlak na die bestelling las ik dat ex-De Groene Teun Gautier als bestuurslid aantreedt bij – hoe is het mogelijk- Vereniging Veronica. 
 
Na de jas en Teun kwam Viva in beeld: de hoofdredacteur moet het veld ruimen voor een nieuwe Sanoma-formule: ‘online & seks’. 
 
Gaaaaappp... Waar blijft mijn warme jas?
 
Geloof het of niet, maar er kwam kort na de Viva-seks een bericht over mijn warme jas. Er was vertraging bij de bezorging van Post NL. Had iedereen een warme jas besteld of zo?
 
De ondernemer in mij zegt dan: top! Allemaal in de touwen en gaan met die banaan. Ondertussen denken ze daar bij Post NL kennelijk anders over en zit ik 2,95 euro armer aan extra betaalde verzendkosten, te wachten op mijn express bestelling. Die niet extra snel komt.
 
Is dat erg? Nee, dat is het niet. Ik heb tenslotte geen gezin met twee kinderen die deze week weer naar school gaan. Ik heb zelfs geen huishoudboekje. Desondanks heb ik wel medelijden met het bureau dat de communicatie voor een bedrijf als Post NL moet verzorgen. 
 
Een probleemgeval als het grote Sanoma en een avontuurlijke eenling als Teun Gautier wandelen ondertussen immers rustig door. Misschien moeten ze over zo iets simpels bij Post NL toch eens heel rustig de gedachten laten gaan voordat ze het bureau briefen over de zoveelste klantgerichte actie die ze niet onder controle hebben.
 
Ondertussen zie ik als simpele consument uit naar de bezorger die mijn pakketje te laat, maar met een gouden glimlach komt bezorgen...
 

 


Nicolette Hulsebos

Reacties

Lieve mevrouw Hulsebos,

Het is maar goed dat ik niet uw forum heb om te schrijven over wat me bezielt. Het zou vervelend worden wanneer ik kon berichten over elk bedrijf wat NIET functioneert. Ik zou n.m. over niets anders kunnen schrijven, ze doen het allemaal slecht. De KPN net zozeer als Post NL.
Nog een voorbeeld? Ben je iets verloren dezer dagen dan kun je het nooit meer terugvragen want de politie liet het aan de gemeentes over en die werden door onze "OVERHEID" opgezadeld met de mooie ex-slagzin van de HEMA: doe meer met minder geld".
De hele maatschappij hangt van leugens aan elkaar onder motto "Om u nóg beter van dienst te zijn..."

Laat niemand van uw lezers mij een mail sturen met de naam van een instantie die het, een enkele maal na 5 keer bellen, wèl een keertje goed deed doordat je stom toevallig iemand aan de lijn kreeg die zijn of haar werk wel serieus nam, naar je luisterde en actie nam.
Ik zie het, net als ongeveer iedereen die ik ken, heel somber in want geen bedrijf heeft nog enig benul van wat wij service noemden..

Wanneer u trouwens een winkel weet waar je nog een
lange gewone blauwe of beige beetje warme regenjas kunt kopen, hoor ik dat graag.

Hoop dat het u verder goed gaat.
Mijn respectvolle, vriendelijke groet,

Marijke Philips

Marijke Philips @ 18-08-2014 13:47 uur