Heinekens Strongbow overtuigt

05-05-2017 (20:18) - Creatie

Boutique bureau Cloudfactory heeft spectaculair nieuw werk gemaakt voor Heinekens cidermerk StrongbowBehalve dat een internationale film van de hand van de Nederlandse Hollywood-cameraman Hoyte van Hoytema, in Mexico City, zien we ook een fraai stukje storytrelling én doen ze graag iets goeds voor de wereld.


Het ‘hogere’ doel van klant Strongbow is om steden te verrijken met natuur en om anderen aan te sporen hetzelfde te doen. Cloudfactory heeft dat vorm gegeven door de droom van 2 natuurkunstenaars te verbeelden en de droom van 1 van de 2 daadwerkelijk te verwezenlijken.

Gisteren is in New York het project Swale gedoopt: een drijvende boomgaard waarop bezoekers appels kunnen plukken, maar ook eetbare planten kunnen proeven. Of zoals de voice-over in de making of zegt: what could be more unexpected than an apple orchard on a barge circling NYC?

Meer over Strongbow in de nieuwe editie (206) van Fonk Magazine