Screenforce lanceert 'commercial prikbord'

03-07-2017 (19:49) - Creatie

Op maandag 3 juli is het nieuwe Commercial Prikbord gelanceerd door Screenforce. Het Commercial Prikbord laat de beste TV-commercials uit binnen- en buitenland zien en wordt wekelijks aangevuld met drie nieuwe en innovatieve commercials, geselecteerd in samenwerking met Pop the Campaign. De database bevat in totaal meer dan 300 van de meest inspirerende commercials van de aflopen jaren en dient als inspiratiebron voor reclamemakers.

30 verschillende thema’s
De database bevat meer dan 300 van de beste TV-commercials van de afgelopen jaren, wekelijks gecureerd door het inspiratieplatform Pop the Campaign. Op de website van Screenforce zijn de commercials in deze database onderverdeeld in 30 thema’s: van ‘Animatie’, ‘Jongeren’ en ‘Inhakers’, tot ‘Zorg’ en ‘Sport’. Naast thema kan de gebruiker ook zoeken op basis van zoektermen die in de beschrijvende tekst van de commercial gebruikt is.

inspiratie 
Een goede reclame bedenken begint bij het hebben van inspiratie. De database geeft de mogelijkheid om verschillende soorten commercials te bekijken, die buiten de eigen marktsfeer liggen. Daarvoor werkt Screenforce samen met Pop the Campaign, het inspiratieplatform met de nieuwste en meest inspirerende advertisingcases. Opgericht in 2009 cureert de redactie campagnes en cases en krijgen alleen de beste campagnes een plekje op het platform. Pop the Campaign selecteert voor Screenforce wekelijks drie nieuwe commercials voor het Commercial Prikbord.