Specsavers zet aandacht centraal in hoor-commercial

01-05-2017 (10:31) - Creatie

Vanaf vandaag laat Specsavers in een nieuwe commercial zien hoeveel aandacht haar audiciens hebben voor het gehoor van hun klanten. De pay-off ‘De aandacht die u voor uw passie heeft, hebben wij voor uw gehoor’ vangt de drive die de audiciens van Specsavers hebben. 

De nieuwe televisiereclame is de tweede in de serie over de rol van gehoor bij het ervaren van veel passies. Specsavers gaat in de commercial verder in op de geluiden die een passie maken. De commercial laat een vrouw zien die met veel liefde in haar groentetuin werkt en een man die met zorg een LP met muziek uitzoekt en opzet. 

Wat je passie ook is, gehoor speelt een grote rol bij het ervaren hiervan. Nog altijd hebben veel Nederlanders te maken met een gehoorprobleem waardoor zij onder andere hun passie niet voor 100 procent kunnen ervaren. 

credits
Specsavers Nederland: Marko van Dijk, Leonie Hoogendoorn
Bureau: BSUR
Creatie: Bob Haarmans, Rob Groot
Account: Carla Senf, Claire de Boer
Strategie: Munise Can
Agency producer: Caren van Rooijen
Productiemaatschappij: CZAR
Regisseur: Aaron van Valen
Producer: Roos Blank
Offline montage: Wouter @ Schnitt Schneiders
Online: Storm Postproduction
Grading: John Thorborg
Geluid: Audentity