Marjolijn Bronkhuyzen leidt marketingtak EYE

29-04-2014 (08:17) - Mensen

Marjolijn Bronkhuyzen (1963) start als sectormanager Marketing, Communicatie & Events bij EYE. In haar nieuwe functie bundelt ze de krachten van marketing, en grote commerciële en publieke evenementen. 
 
Bronkhuyzen was al werkzaam bij EYE als manager special projects, public events & partnerships, en was daarvoor hoofd Communicatie & Marketing bij de VPRO en het Stedelijk Museum Amsterdam.
 
Als nieuwe sectormanager is Marjolijn Bronkhuyzen het eerste aanspreekpunt voor publieke partners en grote evenementen. Onder de sector vallen ook Sales & Events (zaalverhuur), de EYE Store en Pers & PR. Sales & Events en Marketing & Communicatie gaan onder haar leiding een nauwere samenwerking aan om nieuwe verdienmodellen, arrangementen en wervingsacties op te zetten.
 
Bronkhuyzen was eerder werkzaam als hoofd Communicatie & Marketing bij de VPRO, waar ze zich ook bezighield met sponsoring, de oprichting van Backstage, de uitgeverij van de VPRO en de presentatie van Cinema.nl. Van 2006-2011 was ze hoofd Communicatie en Marketing bij het Stedelijk Museum.
 

 


Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst op dit artikel.