FONK Magazine

Fonk magazine vertegenwoordigt de menselijke maat in marcom en media en verschijnt elke 2 weken in print en als digitaal magazine. We schrijven over communicatie & reclame, media, marketing, design, fotografie en soms ook over mode. Fonk verrast, inspireert en motiveert. We stellen de mens achter het zakelijk succes centraal. Met uitgesproken interviews, achtergronden en opinie kiezen we voor de leukste journalistieke versnelling. 


FONK #213
carrière issue

De zomer is een periode van relatieve rust, een moment ook om na te denken over de toekomst. Wat verwacht je van je werk? Hoe wil je groeien en welke kant op het liefst? Maar ook: krijg je eigenlijk wel wat je verdient?

In deze editie laten we werknemers en werkgevers van uiteenlopende disciplines aan het woord over nu & straks en alles wat daar tussenin zit.

Specialist Arjen Veen van SMS Intermediair geeft zijn visie op kansen en bedreigingen eb opleider Hans Molenaar (Beeckestijn Business School) geeft inzicht in de meest relevante opleidingen en programma’s voor succesvolle persoonlijke ontwikkeling en groei.

Om in je vakantiestoel niet alleen maar met jezelf bezig te zijn, geven we in deze uitgave ook ruim baan aan ondernemers die nauwelijks aan vakantie toe lijken te komen:

* zo gebruiken de mannen van Barracuda Unincorporated juist deze periode om hun vleugels in België uit te slaan;

* leggen de twee ondernemers van Wunder uit waarom het niet om de hamburger gaat, maar om het recept ervan;

* en TCC’s Cees Faes overtuigt ons er ondertussen moeiteloos van dat een dag niet gelachen, een dag niet geleefd is. Dat is wel de beste afsluiter van een mooie zomerdag waarop het leven ons oelacht. 


Nicolette Hulsebos
hoofdredacteur FONK
Magazine

follow me @nicolettehulseb  


 

Klik op onderstaande covers om eerdere edities te lezen

        

Nieuws of tips?

Heb je nieuwstips of wil je iets melden aan de redactie? Geef het door

Abonneren?


Heb je nog geen abonnement op fonk magazine? Meld je hier aan!