Cusveller en De Wit nieuwe Mediaxplainers

02-02-2017 (13:22) - Mensen

Mediaxplain* heeft een nieuwe Media Research Projectmanager en een nieuwe SEM & Web Analytics. Het gaat om respectievelijk Jenny Cusveller en Thomas de Wit. Met deze uitbreiding komt het totaal aantal werknemers van Mediaxplain*. 
 
Cusveller zal zich bezig gaan houden met het optimaliseren van de media inzet en het ontwikkelen van vooruitstrevende evaluaties met de eigen gegenereerde database. Cusveller: 'Mediaxplain* is een jong en dynamisch bedrijf en ik verwacht dat we als afdeling verder kunnen groeien. De nauwe samenwerkingen met de offline, online, PR en social media disciplines geven mij daarnaast de energie om buiten de gebaande paden te treden.’
 
De Wit heeft 7 jaar bij Ipsis gewerkt als Online Media Consultant. Daarna heeft hij zich verder ontwikkeld als Online Manager bij HBO Nederland. De Wit: ‘Mijn doel is binnen een jaar SEO en analytics volledig te integreren in de organisatie en nieuwe opdrachtgevers van advies te voorzien op het gebied van SEO en contentmarketing. Ik mag mijn expertise loslaten op merken als Licor 43, Weightcare, ECI, Vlerick en Mitra. Met veel enthousiasme begin ik aan dit nieuwe avontuur.’