Genomineerden NRW Marketingprijs bekend

29-08-2014 (07:43) - Awards

Voor het 4e jaar reikt de Nederlandse Raad Winkelcentra de marketingprijs uit. De NRW Marketingprijs heeft tot doel succesvolle marketingacties onder de aandacht te brengen die het meest innovatief zijn geweest. 
 
Uit de tien inzendingen zijn de campagnes en events genomineerd. Bij de jurering worden er punten toegekend op het gebied van doelstelling & strategie, kwaliteit van de uitvoering, creativiteit/innovatie, prijs/kwaliteit & kosten/effectiviteit, (meetbare) resultaten, maatschappelijke relevantie en samenwerking in het marketingproces. Meer informatie leest u in de algemene voorwaarden. 
 

Tijdens het NRW Marketingcongres op 15 september wordt per categorie de winnaar van de 4e NRW Marketingprijs bekend gemaakt door de vakjury. De winnaars worden onderscheiden met een bijzondere sculptuur. De winnende inzending heeft een aantoonbare voorbeeldfunctie voor de sector. Tevens maken alle genomineerden kans op het winnen van de NRW Marketing Publieksprijs.