blowUP media introduceert ‘The Wow’

22-01-2014 (08:42) - Toeleveranciers

blowUP media introduceert een nieuwe standaard in digitale reclame recht tegenover een van de drukste openbaar vervoer hubs van Nederland – het Centraal Station van Rotterdam. Deze Super Motion is een kwalitatief hoogwaardig LED-scherm en met 170m² tevens een van de grootste: in formaat het equivalent van 66 typische abri's. 
 
De lancering van ‘The Wow’ is een belangrijke ontwikkeling voor de groei van grootformaat, digitale out of home. ‘Digitale out of home begint nu echt vaste voet aan de grond te krijgen in Nederland. Met ‘The Wow’ hebben wij weer een mijlpaal bereikt in buitenreclame en zetten wij een stap in de diversificatie van ons productaanbod door digitale oplossingen toe te voegen aan onze sterke grootformaat reclame portfolio’, meldt Ernst Vos, CCO van blowUP media. 
 

Unilever is de officiële lanceringpartner van ‘The Wow’. De realisatie van ‘The Wow’ is mede tot stand gekomen door een nauwe samenwerking met de Gemeente Rotterdam en Maarsen Groep.