Clear Channel Hillenaar digitaal in Rotterdam

18-11-2015 (18:06) - Toeleveranciers

Clear Channel Hillenaar presenteert een tweede digitale Reclamemast. De bestaande analoge zijdes van Reclamemast Rotterdam A16 zijn vervangen door drie digitale LED-schermen. De mast is per direct inzetbaar en wordt onder de naam ‘Triple Digital’ verkocht.


De Triple Digital is 30 meter hoog en heeft in totaal 300m2 aan advertentieoppervlak. Uit recent onderzoek blijkt dat advertenties op groot formaat een hoge emotionele impact genereren. Lichte animaties in digitale uitingen vergroten dit effect.
 
hybride model
De reclamemast is gelegen aan de snelweg A16, één van de drukste snelwegen van Nederland. Dagelijks maken 306.000 automobilisten gebruik van deze snelweg en daarmee is de Triple Digital dé blikvanger voor adverteerders die zichtbaarheid willen genereren in de Randstad. Clear Channel Hillenaar biedt de Triple Digital aan in een hybride model. Adverteerders kunnen onderdeel uitmaken van een loop van 24 seconden, waarin een campagne zes seconden zichtbaar is. Ook kan de adverteerder kiezen voor ‘Full Ownership’, waarbij een campagne gedurende 24 uur exclusief te zien is op de Triple Digital. De Triple Digital maakt onderdeel uit van een digitaal netwerk dat bestaat uit zes digitale schermen die flexibel, afzonderlijk of gezamenlijk, in te kopen zijn.
 
premium
lgemeen Directeur Jeroen Hillenaar: 'Na het succes van de Double Digital langs de A5 in Amsterdam was de keuze voor een tweede digitale Reclamemast vanzelfsprekend. Wij zien digitale media echt als ‘premium’ en investeren alleen in de beste locaties met grootse zichtbaarheid en dat is zeker het geval bij de Triple Digital.'