De Jonge Weduwe op mast Interbest

03-02-2014 (08:22) - Toeleveranciers

Stichting De Jonge Weduwe hangt vanaf vandaag met een doek van 12x15 meter op de reclamemast bij het knooppunt Den Haag Prins Clausplein. Met dit doek vraagt de stichting aandacht voor de jonge weduwen in Nederland. 
 
De stichting ondersteunt jonge vrouwen met (minderjarige) kinderen na het verlies van hun levenspartner. Een belangrijk onderdeel van de site zijn de smileproducten: producten die de jonge weduwe een momentje ‘rouwpauze’ geven, zoals een massages, een sauna entree, beschermengeltjes en jonge weduwenlunches. Daarnaast kunnen jonge weduwen via de website kosteloos praktisch advies inwinnen van rouwexperts en geeft de site relevante informatie over het rouwen in de vorm van lotgenotenblogs, filmpjes, boeken, muziek en handige links.
 
De reclamemast aan de A4/A12 is in beheer van Interbest, marktleider in snelwegreclame.
 

 


Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst op dit artikel.