EMEA Platinum status voor Emark

24-09-2015 (14:58) - Toeleveranciers

14.50 uur - Emark, specialist op het gebied van marketing technologie, heeft de EMEA Platinum status bereikt van het Salesforce Marketing Cloud partnerprogramma.

Emark voldoet nu aan de hoogst mogelijke eisen van het partnerprogramma en is hiermee de grootste implementatiepartner van Salesforce Marketing Cloud in EMEA.
 
Salesforce (www.salesforce.com) is het Customer Success Platform en biedt zakelijke cloudoplossingen waarmee bedrijven en instellingen op een nieuwe manier contact leggen met hun klanten. Salesforce Marketing Cloud is een krachtig, 1:1 digitaal marketingplatform en helpt marketeers om het maximale uit iedere klantinteractie te halen. Dit doet het platform door gepersonaliseerde relevante klantcontacten via meerdere kanalen te creëren (e-mail, advertenties, social, web, mobiel, apps) die merkervaringen leveren.
 
Eric Verhage, CEO van Emark: ‘Emark heeft hoog ingezet op het werven en opleiden van het beste digitale marketingtalent in Europa. De afgelopen jaren hebben we ons portfolio kunnen uitbreiden met mooie bedrijven zoals Scotch & Soda, KLM, Randstad, Dagrofa Retail, O’Neill, Manpower, Salomon, Corona Direct en Nationale Nederlanden. Met onze aanwezigheid in Haarlem, Barcelona, Kopenhagen, Krakau en binnenkort Zweden, bieden we onze expertise aan in maar liefst zeven verschillende talen. Onze strategische en technologische expertise is hierbij onderscheidend. We staan erom bekend dat we de digitale business van onze opdrachtgevers versnellen vanaf het moment dat we samenwerken. Onze implementatie van Salesforce Marketing Cloud draagt hier sterk aan bij.’