HUNT. zet LED-schermen optimaal in voor Markthal

25-07-2016 (17:13) - Toeleveranciers

Het digitale scherm op de Coolsingel, onder Rotterdammers bekend als het Citylens-scherm, is voorzien van dynamische content van de Markthal.


Reclamebureau HUNT. ontwikkelde 20 filmpjes die afhankelijk van diverse variabelen getoond worden. Denk aan tijdstip, dag of bijvoorbeeld temperatuur. Het scherm wordt geëxploiteerd door Opgeled BV dat met haar digitale dashboard de content real-time kan wijzigen.

Rob Nienhuis, CEO OPGELED: 'De locatie, impact en het forse bereik aan lokale passanten maken het grootformaat outdoor LED scherm aan de Rotterdam Coolsingel uitermate geschikt om de diverse acties en wetenswaardigheden van de nabij gelegen Markthal op een dynamische en effectieve manier bij de consument onder de aandacht te brengen. 

De inzet van het scherm op de Coolsingel wordt gecombineerd met de inzet van zogenaamde Foodies in de Markthal. Service agents die bezoekers helpen met inspiratie, bewegwijzering of zelfs boodschappen in de auto zetten.