ROC-opleidingen schakelen Kentico in

23-09-2015 (13:45) - Toeleveranciers

15.45 uur - Het ROC van Amsterdam (ROCvA) en het ROC van Flevoland (ROCvF), de grootste aanbieders van MBO-opleidingen in Amsterdam en Flevoland, hebben gezamenlijk gekozen voor Kentico als Content Management Systeem (CMS) en online marketing platform voor hun nieuwe websites.
 
De nieuwe sites van ROCvA en ROCvF moeten de ultieme digitale studiekeuzeadviseurs worden en contentpersonalisatie en één-op-één marketing spelen daarbij een grote rol. De brede mogelijkheden van het Kentico-platform en de goede prijs-kwaliteitverhouding gaven de doorslag bij de keuze.
 

Momenteel trekken de websites van ROCvA en ROCvF zo’n 80.000 tot 120.000 unieke bezoekers per maand. Dat aantal kan volgens de opleider echter omhoog. Door nieuwe slimme websites wil ROCvA en ROCvF met name potentiële leerlingen beter van informatie voorzien.