Strategische samenwerking Graydon en Cendris

03-12-2013 (08:16) - Toeleveranciers

Graydon en Cendris gaan een strategische samenwerking aan op het gebied van B2B-marketingoplossingen. Cendris zet vanaf heden de B2B-marketinginformatie database van Graydon in voor een actuelere en kwalitatievere toestroom van data. 
 
Gezamenlijk gaan de partijen de kwaliteit van de database, waarin gegevens van 2,2 miljoen actieve Nederlandse bedrijven zijn opgenomen, de komende jaren verder verbeteren en uitbreiden. Het verzamelen en verrijken van contactgegevens van beslissers in de (voor klanten) belangrijkste functiegebieden heeft hierbij een van de hoogste prioriteiten.
 
Op termijn zal Graydon aan Cendris ook financiële kenmerken van bedrijven leveren, zodat klanten een nog completer beeld krijgen van de aantrekkelijkste klanten en markten. Met deze inzichten kunnen de meest ideale prospects worden gesegmenteerd, wat leidt tot lagere marketingkosten en hogere conversies.