Veritate start ‘Nominow’

07-05-2014 (08:12) - Toeleveranciers

Veritate is een stuk verder in haar transformatie naar een volwaardige eCRM propositie voor klanten dankzij het eigen nieuwe marketing data-platform Nominow. De naam is afgeleid van ‘Know me now’. 
 
Ruim 7 jaar geleden is begonnen met de bouw van het platform. De kern van het platform is een database waarmee ‘360 graden’-klantprofielen kunnen worden opgebouwd. Dit stelt je als marketeer in staat om écht 1-op-1 te communiceren. Persoonlijk en relevant. Én omni-channel.
 
De afgelopen jaren heeft Veritate de transformatie ingezet van e-mail marketing naar eCRM. Met een sterke focus op profielgedreven e-mail communicatie via bijvoorbeeld welkom-, loyaliteits- en win-back programma’s. Marketing data-platform Nominow zet niet alleen de conversieturbo op je e-mailkanaal, het stelt men ook in staat om gepersonaliseerde content via e-commerce platforms, websites, apps, Facebook pagina’s en banners te tonen. 
 
Managing Director Gerben Busch: ‘Op basis van de grote belangstelling voor Nominow kun je gerust stellen dat het een grote behoefte bij marketeers gaat vervullen. Persoonlijk en relevant communiceren op basis van individueel gedrag. Welke marketeer wil dat nou niet?’