Vertalen.nl wint digitale outdoor campagne bij Clear Channel Hillenaar

04-02-2016 (11:28) - Toeleveranciers

Op de Webwinkel Vakdagen heeft Vertalen.nl een digitale outdoor campagne ter waarde van 
€ 48.500,- gewonnen. De wedstrijd is op initiatief van Clear Channel Hillenaar uitgeschreven om de e-commercebranche kennis te laten maken met de uitgebreide mogelijkheden van Digital Out of Home.
 
Bezoekers van de Webwinkel Vakdagen zijn uitgedaagd om een creatieve digitale campagne in te zenden. Van alle inzendingen kwam Vertalen.nl als beste uit de bus. Volgens de jury heeft het bedrijf met sterke visuals en opvallende animaties zijn boodschap duidelijk weten over te brengen.
 
De campagne van Vertalen.nl zal in 2016 worden ingezet op de digitale media van Clear Channel Hillenaar. 
 
Het digitale pakket van de buitenreclame-exploitant bevat de premium Digitale Reclamemasten ‘Double Digital Amsterdam A5’ en de ‘Triple Digital Rotterdam A16’. Tevens behoort het ‘Digital Billboard’ aan de s106 in Amsterdam tot het digitale aanbod van Clear Channel Hillenaar.