Bureaus
100% de grote winnaar bij de Dutch Creativity Awards 2024
08-05-2024 - In Theater Amsterdam zijn vanavond de Lampen van de ADCN Dutch Creativity Awards uitgereikt. De Grand Prix én de Members Award gingen beide naar 100% (voorheen HALAL). ...
Lees verder »
Lees verder »
Lemon Scented Tea stelt Jasper Duijf aan als Lead CXbyEX
08-05-2024 - Creatief bureau Lemon Scented Tea benoemt Jasper Duiff als lead van het nieuwe label Lemon CXbyXE. Het bureau zet daarmee de volgende stap in het streven naar een ...
Lees verder »
Lees verder »
Marijnke van der Burgh en Christiaan van Dijk nieuwe Managing Directors van ZIGT
08-05-2024 - Full service agency ZIGT stelt Marijnke van der Burgh en Christaan van Dijk aan als nieuwe Managing Directors van ZIGT Nederland. Zij zijn vanaf 1 mei toegetreden tot de ...
Lees verder »
Lees verder »
Closed on Monday wint pitch voor landelijke campagne Het Vergeten Kind
07-05-2024 - In samenwerking met Kamers met Aandacht kiest Het Vergeten Kind voor het creatief-maatschappelijke bureau Closed on Monday, dat de volledige landelijke wervingscampagne ...
Lees verder »
Lees verder »
Meer bureaus
- 07-05-2024 - Podcast agency Ear Ear gelanceerd
- 07-05-2024 - Counter en ABCommunication starten strategische ...
- 06-05-2024 - SportCity, Faire en Trainline kiezen voor Roots ...
- 06-05-2024 - Marktplaats kiest TEAM LEWIS als nieuw PR-bureau
- 03-05-2024 - Partout Digital wint aanbesteding van het CBR ...
- 02-05-2024 - Sportmarketingbureau Triple Double wordt Golazo ...
- 01-05-2024 - Marijke Wiersma managing director van Omnicom's ...
- 01-05-2024 - Candid platform breidt uit in UK met Houston PR
- 30-04-2024 - Drie nieuwe versterkingen voor Ovide Agency
- 30-04-2024 - Holland Festival kiest voor KesselsKramer
- 30-04-2024 - Nieuw bureau De Media Expert is er voor lokale ...
- 29-04-2024 - Hannes van Raaij lanceert Wavestart: business ...
- 29-04-2024 - Zware Jongens lanceert Zware Kost
- 26-04-2024 - Dit zijn de Finalisten SAN New Kids on the ...
- 25-04-2024 - Titus Eikelboom partner bij DropOuts
- 25-04-2024 - Asico kiest Blyde Benelux
- 25-04-2024 - N=5 nieuwe lead agency Auping
- 25-04-2024 - Xelion kiest Fightclub
- 24-04-2024 - ADsterdam viert advertising op een Amsterdams ...
- 24-04-2024 - Indicia groeit door met drie overnames
- 23-04-2024 - Hyundai Nederland kiest na pitch voor Altavia ...
- 23-04-2024 - Dating app Inner Circle kiest The Romans ...
- 23-04-2024 - Online bureau Comaxx transformeert via hackathon
- 23-04-2024 - Happy Horizon start strategische samenwerking ...
- 23-04-2024 - Dit zijn de drie Shortlisten SAN ABC Accenten ...
- 22-04-2024 - Boomerang benoemt nieuw MT, onder leiding van ...
- 22-04-2024 - fritz-kola kiest voor Fitzgerald
- 22-04-2024 - Social1nfluencers groeit door
- 22-04-2024 - Certificaat en openbaar register voor ...
- 22-04-2024 - BeInfluence Europe en New Kith kondigen ...
- 18-04-2024 - Organisator Zwarte Cross presenteert creatief ...
- 18-04-2024 - OrangeValley, MvH Media, AdResults en Increase ...
- 17-04-2024 - HALAL krijgt nieuwe naam: 100%
- 17-04-2024 - Computacenter kiest voor TEAM LEWIS
- 15-04-2024 - Moco Museum kiest voor Fitzroy
- 15-04-2024 - Studio Boefkik sluit zich bij New aan