Campagnes
De nieuwe Sanquin campagne geeft verhalen achter bloeddonaties een gezicht
09:35 - Achter elke bloeddonatie schuilen verhalen van échte mensen die donorbloed nodig hebben. In de nieuwe campagne van Sanquin, ontwikkeld door True Ideas, krijgen deze ...
Lees verder »
Lees verder »
In nieuwe Appelsientje-campagne maken meer humor en absurdisme het verschil
06-05-2024 - Vandaag lanceert Appelsientje in samenwerking met Hotel L’Amour een nieuwe campagne met het thema: ‘Altijd het zonnetje in huis’. Waarmee het merk wil laten zien dat je ...
Lees verder »
Lees verder »
All Day Nuts lanceert eerlijk nootje campagne
06-05-2024 - De komende weken zal Nederland kennismaken met het eerlijke verhaal van All Day Nuts. Al een paar jaar zet All Day Nuts zich actief in voor de verduurzaming van de ...
Lees verder »
Lees verder »
SuperHeroes lanceert wereldwijde TikTok creator campagne voor Polaroid
03-05-2024 - Polaroid, de uitvinder van de instant fotografie, heeft samen met SuperHeroes, het creatieve bureau met de missie ‘to save the world from boring advertising’ een ...
Lees verder »
Lees verder »
Meer campagnes
- 03-05-2024 - Zalando biedt voorbijgangers de hoofdrol in ...
- 02-05-2024 - Werving- en selectiespecialist Ruwer: terug ...
- 02-05-2024 - Bikeflip brengt de wereld en je kind blijdschap
- 01-05-2024 - EuroParcs lanceert nieuwe Feyenoord-campagne
- 01-05-2024 - Haagse Vrijheidsmaaltijden brengen de smaak van ...
- 30-04-2024 - Fairtrade brengt eerlijk en heerlijk bij elkaar ...
- 30-04-2024 - Samsung lanceert Olympische campagne: 'Open ...
- 28-04-2024 - Statiegeld Nederland scoort met Holle Dolle ...
- 26-04-2024 - Lacoste presenteert nieuwe merkcampagne 'Play ...
- 26-04-2024 - Met Checkjelinkje is online oplichting verleden ...
- 25-04-2024 - VROUW en LINDA. bundelen krachten voor Primark
- 25-04-2024 - Ster lanceert de Ster Reclamestarter
- 25-04-2024 - Cortina lanceert passpiegel voor fietsers
- 24-04-2024 - Heineken transformeert Ierse pubs naar musea
- 24-04-2024 - Nespresso lanceert Koningsdag-campagne met ...
- 24-04-2024 - Met Heinz gaan er geen restjes de afvalbak in
- 23-04-2024 - NS laat reizigers aan het woord in nieuwe ...
- 23-04-2024 - Bartiméus Fonds lanceert eerste Nederlandse TV ...
- 23-04-2024 - Nationale-Nederlanden brengt Nederland in ...
- 23-04-2024 - Flexa Creations lanceert 'droomcampagne'
- 22-04-2024 - Bar-le-Duc bereikt jonge doelgroep met ‘Dorstig ...
- 22-04-2024 - Apollo Tyres lanceert nieuwe OOH campagne
- 22-04-2024 - Easytoys en Megawatt overbruggen orgasmekloof
- 22-04-2024 - UBQ Materials kondigt eerste campagne aan
- 19-04-2024 - Nieuwe merkambassadeurs voor Sunny Cars
- 19-04-2024 - Artsen zonder Grenzen breidt Gaza-campagne uit ...
- 18-04-2024 - Aartsen zet met film de toon in traditionele ...
- 17-04-2024 - Nederland telt af naar de Olympische Spelen
- 17-04-2024 - Transformeer jouw evenement met Congrescoaches ...
- 16-04-2024 - Sydney Sweeney is het nieuwe gezicht van ...
- 16-04-2024 - Marjon Hoffman en Odido willen kinderen meer ...
- 16-04-2024 - Artsen lanceren grootschalige campagne tegen ...
- 16-04-2024 - Boels Rental lanceert lentecampagne samen met ...
- 16-04-2024 - Chiquita maakt debuut als een van de eerste ...
- 15-04-2024 - BiFi lanceert nieuwe Natwerk-campagne: “Stiekem ...
- 15-04-2024 - Stedelijk Museum ontsnapt eigen bubbel met ...