Toyota Nederland start wervingscampagne ‘De snelste sollicitatie ooit’

Toyota Nederland start wervingscampagne ‘De snelste sollicitatie ooit’

06-05-2024 (13:43) - Mensen

Toyota start een nieuwe wervingscampagne: ‘De snelste sollicitatie ooit’. Via een nieuwe website kunnen zowel starters als ervaren technici razendsnel solliciteren, waarna er direct contact wordt opgenomen.

Toyota is op zoek naar de beste technici en heeft daarom voor deze wervingscampagne een nieuwe sollicitatieprocedure ingericht. Door het sollicitatieproces te vergemakkelijken – er hoeven maar een paar gegevens ingevuld te worden door te sollicitant, waarna er zo snel mogelijk contact opgenomen wordt – gaat een sollicitatie veel sneller dan voorheen.

Van snel solliciteren tot snel doorgroeien

De wervingscampagne is niet alleen voor ervaren technisch personeel, maar ook voor startende monteurs. Een van de belangrijkste principes van Toyota is Kaizen. Naar het Nederlands vertaald betekent Kaizen ‘continu verbeteren’. Zo is ook het sollicitatieproces voor technici opnieuw tegen het licht gehouden en aangepast. Het is samen te vatten in drie punten:
1. Snel solliciteren
2. Snel instromen
3. Snel doorgroeien

Snelste bedrijfsuitje

Alle nieuwe technici mogen nadat ze zijn aangenomen deelnemen aan het ‘snelste bedrijfsuitje’. Door middel van verschillende race-events kunnen nieuwe medewerkers versneld kennismaken met hun nieuwe Toyota-collega’s. Ook kunnen ze bewijzen hoe snel ze zelf zijn in een racesimulator.

 

 

De campagne gaat vanaf vandaag live op toyota.nl.